Sunday, January 16, 2011

hati yg kau sakiti

xtau sampai bile dye akan trus berperangai mcm ni...dah sminggu lbih dye buat hal....ak da x tahan...ak bkn jnis yg pnyabar.....ak pun ad prasaan...ak rase kalau dye brterusan mcm skrg,,n x kmbali pd prangai dye yg dulu.......ak ngan dye xkn kemane....dengan dye je ak pling byk bsabar....ak sbr lg skrg ni pun sbb ak syg dye...kalau x da lame ak say gudbye kat dye...tp ak bkn jnis girl yg mainkn perasaan org...0rg je yg slalu mainkan perasaan ak...=(

skrg ni....nk td0w pun x snang ati....yela..cane nk td0w kalu ati sntiasa x tenteram...pk mcm2...ad teman hidup tp still rase cam id0p s0rang2....ak panas baran...tp stakat ni bl0m prnah la ak nk mrh dye smpai nk tnggikan suare...ngan dye,,bile ak nk mrh....ak diam je....dye bkn nk amik tau pun hal aku...minggu ni minggu stress....x suke sgt3....ak x tau ape yg ada lam ati dye...skt2 nk mrh...skt2 nk mrajuk....huh!!!!eiii....x fhm btl la ngan dye ni...x fhm gle2....nk kate ak curang....memg x r....aku xkn curang ngan dye....tp kalau dye 2,,,ak x tau la...ermmm......ape la nasib aku ni....

bahagia sekejap je..lpas 2 asyik berantakan...

t0 dear....if u bace entry ni...if ad mane2 part yg menyakitkan ati u...i'm really s0rry....tp i nak u tau...ati i lg pdih dr ape yg u rase....blajar menghargai ape yg jd milik u skrg...jgn smpai bnda 2 da xd,,,baru nk menyesal...


v
v
v
v
v
v
v

j0m layan perasaan...

r0ssa...hati yang kau sakiti...
s0b2!!!

4 comments:

  1. jup aq tanam die idup2.............

    ReplyDelete
  2. eah..jup..bkn ko nak ge dating ke ngn die mlm nieh...??????? xjd tanam ar =P

    ReplyDelete
  3. hohohoho.....kisah ko ni same laa nan aku..
    lately aku ngn dye pon cmni..xphm btollaa prangai.
    mcm kite lak terhegeh kt dye..byk kali kot mencabar ego aku..aku da la ego..hagaga.. pape pon, b strong k.
    nk kecapi kebahagiaan mmg susah. evrything happen has a reason..ada hikmahnya :) thnk 4ward k.

    ReplyDelete