Tuesday, March 6, 2012

love it!

assalamualaikum..

wat a beautiful evening..i just complete my english assignmnt and now laying comfortably in my single bad. walaupon tilam ni keras, tp ni la tempat yg paling best kat upm ni..atas katil sndirik.. hihi.. aku dah dapat baju ultraman!!!!yihaaaaaaa!!ehh..salah..bkn ultraman la...SUPERMAN la.. hihi..walaupon murah, ada nilai estetika tau..err, maaf, aku pon xtau ape itu nilai estetika..maen bantai je..hihi..mnggu ni da kering sgt2 tp sempat lg beli bnda2 mngarut..ehh, ni bkn bnda mngarut..those are the things that i like la..huhu..biase la aku kan, kuat berbelanja walaupun xde dwet..tp x salah spend utk bnda yg kita suke kan..bknnye bratus pon,..aku x main la brg yg bratus2 ni, x mampu..bkn anak datuk,bukan anak tan sri, bukan anak raja..cuma anak org biasa je..tp org biase ni la yg paling2 penting dalam hdup aku..terima kasih mak ngan abah..well, i proud to be their daughter..hihi..ALLAHUAKBAR..ALHAMDULILLAH, HE gave me the best parent in the world..ok lahh..anak mak ngan abah ni nk mandi and solat maghrib..tadaaaaaa...


my superman..nk yg biru tp xde..baru beli td k..
and my first watch since i enter  UPM..beli ari ahd aritu..50% off..kekeke..
last skali, gelang yg cikai2 tu..70% off..haha..like it!

No comments:

Post a Comment