Wednesday, February 22, 2012

my wednesday

assalamualaikum..

3rd day in 4th semester...fuhh..hari yg pling trok kot bg aku dlm mnggu ni..cehhh...padahal baru bape ari kan mnggu ni..hehe....sgt pnat kot..dan rase sgt geram..mane tak geramnye kan..aku bngun awl2 pg kononnye nk g awal la kls kan..maklumlahhh..kls pukol 8..malangnye, bile dah sampai kat kls baru ingat yg lecturer da bgtau haritu yang kls cancel..ok..aku nyanyokksss...then, tnggu jela kat kls memandangkan we all pnye kls audit pukol 9..x berbaloi la kau nak berebut2 naik bas balik kolej then lpas stgh jam kau berebut lagi naik bas g fakulti..syg kot kat lemak...lemak aku ni kalau bergerak sikit pon boleh hilang...uissshh...xmau aku jd lidi..

ok..then dgn semangat yg kedua utk hari ni aku, yana, nisa n syud melabgkah ke klas audit..tnggu dlm 15 minit baru ingat yang dr zul pon xde hari ni ye..oleh itu kami semua sgt geram ok...buang mase dtg fakulti n the most important thing is pg td aku menahan kesakitan perut yg teramat sgt hanya disebabkan nk g kelas..rela cancelkan appointment ngan 'mr tan' pg td...huh!

then, kitorang decide la pegi pasar seni untuk tujuan tertentu..bkn utk shopping ok..n tujuan ktorang tu x kesampaian jgk...pastu pkol 2 balik..mujur sempat naik bas n smpat g kelas pkol 3..kalau x hari aku memang sia2 je..

btw, hari ni aku dah berjaya hbiskan baucer buku..hehehe..


ha...3 buku ni...complete RM198..kne plak tmbah dwet sndiri RM 48 sbb da gune RM50 beli novel...kekekeke...harap-harap sem ni dpt pointer yg baik dari sem2 lpas...amin...


No comments:

Post a Comment