Saturday, February 25, 2012

penat

assalamualaikum.

a short entry for tonite..penat sgt ari ni..ermm..aku ni asal buat entry je mesti ckp penat..bile mase la aku x penat kan..kikiki..ehhh..tp arini memang penat sgt la..td siang g pasar seni lg..hehehe..g cari stock tudung AIDIJUMA untuk buat bisnes kitorang..fuhhh..ramai gile org...x tercapai tgn ceq nk rebut tudung kat situ...mujur la aku ni x besar sgt..senang mencelah..hehe..dpt la jgk cari tudung yg kaler cantik2...

then, da selesai dpt smua tudung, aku, yana n syud gerak p mid plak...niat asal nk teman yana beli calculator..tp calculator habis..kuat btl rakyat malaysia mkn calculator kan...ehek2..owhh..tp aku x tman pun yana masuk kdai buku tu..duk kat luar je ngan syud sambil sembang-sembang..ku pandang kiri..ku pandang kanan..TIBA-TIBA..jeng3!!ternampak raut wajah yg seseorang yg amat dikasihi..kekeke..sape ehh?? myrif la..hihi..x sangka plak bleh jmpe kat situ ye..mujur dye ngan kwn laki..kalau ngan girl lain kan da kantoiii..hihi..tp xpe..kite da caye kat awk skg..ragu-ragu sikit je bab kate yana kan..hehe..

then, lpas nmpk dye, sembang kejap then kitorang pon blah ikot kwn masing2..aku yana n syud g mkn n snap2 pic siket pastu tros balik..quite nice day la..hehe..opsss..btw, KTM ngan BAS UPM tu same je..dua2 lambat, padat dan sarat..can't stand with it..byebye!

beautiful yana and syud

me with yana

me and nisa..kl sentral

No comments:

Post a Comment